Tuesday, December 7, 2010

award lagi

award dari NAD untuk yang kedua kalinya!

thanx sayang tag saya :)




demi membalas budi baik cik nad, saya akan jawab semua soalan di bawah..


1) Apa yang anda rasa, bila mempunyai ramai follower?
mestilah teruja. boleh berkenalan. nak nombor hp boleh? hee.
ada teman melayan, sekurang-kurangnya, saya tak syok sendiri dalam blog.


2) Pendapat tentang Award di atas
comel! blog saya berseri-seri dengan adanya award ini. bangga.
ayat bodek nak dapat award lagi :p

3) apakah yang anda buat untuk mempunyai ramai follower?
blogwalking. komen post orang lain. text kawan suruh follow. huhu.

4) Sila upload gambar award follower kamu
tak pandai nak edit gambar. bukan buta IT ye, rabun mungkin.
saya upload kemudian boleh? tak tahu bila, tapi saya janji bagi award itu. :)

5) Taggedkan award ni kepada 5 orang
iyazi
awin
incik 3p
eeffah
aina

No comments: