Tuesday, March 20, 2012

dua perkara

..salam..

hari ini merupakan hari ketiga saya menjalani praktikum di S.K.Sultan Ismail 2. ada 17 hari lagi yang perlu saya lalui. hehe. nampak sangat tak sabar nak kembali belajar di Ipg. betul lah kata senior, tak boleh tidur malam kalau ber-praktikum. nak buat rancangan pengajaran harian, alat bantu mengajar, persediaan untuk di observe oleh pensyarah ditambah dengan assignment. haihh. tidak hairanlah jika saya mengalami masalah lingkaran hitam di bawah mata. =.='

risau memikirkan murid tahun 3 Mahir dan 3 Kreatif yang bakal dididik. sedangkan cikgu mereka sendiri pun sudah give up untuk mengajar, lagilah saya cuak. penat juga nak kuatkan suara dan seriouskan diri seperti tadi supaya mereka berkelakuan baik. wahai anak-anak murid kesayangan cikgu reeni, kita saling bekerjasama boleh kan. awak buat baik cikgu buat baik, awak buat hal cikgu buat hal. strictnya saya. :P apapun, sangat berharap segalanya berjalan lancar.

board untuk saya berlatih menulis dengan baik actually.
dipenuhkan oleh keluarga tercinta. kalian pembakar semangat. :))

,practicum-mate. moga kita dapat berkolaborasi dengan baik sha. :)

tak lupa kepada semua yang berpraktikum, GOOD LUCK! :D

***

okey, saya panjangkan entry ini untuk Nurul Iyazi Samsuddin,

rindu time dok faris. kito keno salam sokmo sebab maso mudo dulu banyak bermasam muka. :P

Happy Birthday Bestie!
May You Be Blessed :)


susoh la nok jupo bakal akauntan nih. haihh. eit, B pilih jah nok hadioh gapo. reeni belanjo. tapi time kito jupo lah, buke' melalui abe' posmen deh. miss you so much!

2 comments:

Anonymous said...

reeni ni bakal cikgu rupenyer..all da best!

.: hazreeni hasshim :. said...

ye, bakal cikgu yg bdedikasi. hee. thanx. :)

anonymous pn, best of luck..untuk segalanya! :)