Sunday, January 23, 2011

my 30 minutes survey

nadira atika tag saya lagi. yeay!
teruja sebab sudah agak lama blog ini tidak dimajukan. huhu.
sebenarnya banyak kerja kena buat tetapi cik hati tetap mahu tulis entry sekejap.

tanpa melengahkan masa, ayuh mulakan 'my _ minutes survey' :)

Starting time : 9.16 pm

Name : Hazreeni.

Brother(s) : 1 abang+1 adik lelaki. [saya anak tunggal perempuan. di sayangi lebih. merapu. :p]

Eye's colour : Hitam. itu menawan. [kata rain]

Shoe's size : 7 1/2 atau 8.

Hair : Hitam la. tapi kalau berada di bawah sinaran matahari, kelihatan sangat perang.

Piercing : Setelah di translate oleh google --> pembobolan. apakah?

What are you wearing right now? : Baju tidur+sweater+stokin. [gaya macam duduk oversea]

Where do you live now? : Kelantan.

Favorite number : 7 [nombor yang special: 7 lapis langit, 7 keajaiban dunia.. bla3]

Favorite drink : Nescafe. sebab tu la selalu diserang sakit kepala. adeh.

Favorite breakfast : Semua suka. asalkan ada di depan mata, perut saya terima. hoho.

Broken a bone : Alhamdulillah, setakat ni tulang masih kuat.

Been in a police car : Tak pernah langsung.

Fallen for a friend : Pernah. berkali-kali. gedix :p

Fallen for a guy in a short period of time : Ada. semua orang sama je, pantang tengok yang cantik handsome.

Swam in the ocean : Tolong ajar saya berenang. baru lah seronok pergi ke pantai dan kolam mandi.

Fallen asleep in school : Tipu lah kalau kata tidak. sampai terconteng buku kott. tulis sambil mata pejam. hee.

Broken someone's heart : Ada kot. kamu-kamu, sorry tau! saya pun pernah kena. =.=

Cried when someone died : Tengok orang sakit pun dah berair mata. saya bersifat sensitif. huhu.

Sat by the phone all night waiting for someone to call : Dulu ya. sekarang.. sekali-sekala.

Saved e-mails : Sah-sah la simpan.

Been cheated on : Saya sudah terbiasa ditindas. penat tau, haih.

What...

What your room like? : Kemas dan selesa. sangat tak suka bersepah-sepah.

What is right besides you? : Rakan sebilik.

What is the last thing you ate? : Maggi goreng. sedap ohh.

Who...

Who did you last yell at? : Budak yang banyak perangai. alar.. budak tu. tak kenal? tak payah kenal la :p

Who was the last person you dance with? : Maybe 'putera'. time berlakon form 4. [jadi cinderella kott. hee]

Who last made you smile? : Umi saya. rindu sangat-sangat!

Final questions...

What are you listening right now? : Lagu dari handphone ni haa..

What did you do today? : Tidur yang agak lama. pantang tengok katil, terus menguap tanda mengantuk.

Are you the oldest : Tak. awet muda lagi. hee.

Indoors or outdoors? : Depends. more on indoors maybe.

Today you did...

Talk to someone you like? : Ya!

Kiss anyone? : Patung's jadi mangsa saya. 5 tahun lagi baru buat kat anyone. :p

Sing? : Hampir setiap masa, saya suka nyanyi tau. lalala~

Talk to an EX? : Tak contact langsung dah. nak jemput bila buat kenduri nanti la. huhu.

Miss anyone? : Keluarga dan sahabat!

Eat? : Makan nasi ayam+nescafe ais. sangat kenyang.

Last person who...

You talked to on phone : Umi saya!

Made you cry : Tak mahu ingat lagi. 'sakit' tau tak! tetiba emo.

You went the mall with : Family tercinta.

Who cheered up you : Sahabat-handai.

Have you...

Been to Mexico? : Someone bawa saya melancong pliss..

Been to USA? : Tak pernah. tengok peta je. kesian kan.

Random...

Have a crush on someone? : Angguk perlahan, maybe. juga angkat bahu, entah la. blur sekejap. huhu.

What book are you reading right now? : Mukabuku. banyak betul info terkini. :p

Best feeling in the world : Tenang.

Future kids name : Kalau boleh huruf pangkal depan sama dengan ibu atau ayah. huhu.

Do you sleep with with a stuffed animal? : Tak mahu.

What is under your bed? : Papan yang masih kuat untuk menampung saya.

Favourite sport (s) : Gimrama + tenis [satu family suka tengok. saya suka rafael nadal :)]

Favorite place (s) : Shopping mall. i'm a shopaholic okey.

Who do you really hate? : Yang pasti bukan seorang. isy3.. saya akan buang perasaan itu! tak baik kan..

Do you have a job : Bakal guru yang berdedikasi. chewahh.

What time is it now? : 9.46 pm

fuhh. soalan-soalan simple itu telah berjaya di khatamkan dalam masa 30 minit.

kena tag 15 orang kan. em, buat 3 orang je ye. huhu.

awin

zimah

wan

selamat menjawab :D

got to go, anatomi dan fisiologi sudah memanggil. salam

No comments: