Sunday, May 20, 2012

daebak!

..salam..

Alhamdulillah. akhirnya negeri tercinta telah memenangi perlawanan bola semalam. tahniah Kelantan! kelihatan anak anak muda bersemangat mengibarkan bendera negeri pada kereta masing-masing. juga kelihatan para penyokong memakai jersi merah TRW lambang keberanian. jelas kami sentiasa bersatu. sayo banggo jadi oghe kelate. :)

sebenarnya saya tak tengok pun perlawanan itu. disebabkan beberapa hal yang tak dapat dielakkan. kecewa okey. teringin merasa kemeriahan bersama keluarga bersorak sorak untuk pasukan pilihan. tak apalah, mungkin ada lagi peluang lain kali. pasukan bola Malaysia kan hebat belaka, pasti perlawanan yang sengit akan menjelma kelak. :)

juga berita gembira kepada saya dan para peminat Big Bang. mereka akan buat tour di Malaysia. hooyeahh! tetapi tarikh masih belum ditentukan dan tiket masih belum dijual. sangatlah berharap ketika itu saya tak sibuk dengan praktikal mahupun exam. lagi satu, time saya berduit. plisss.. =.=

walaupun saya tak boleh tengok dan dengar suara mereka dengan jelas. tetapi sekurang-kurangnya saya ada pengalaman hebat berkenaan BB. jealous lah kawan saya sentiasa bernasib baik pergi tengok konsert Super Junior. jika saya berpeluang untuk itu, saya harapkan ada kawan yang turut serta. kegembiraan yang boleh dikongsi bersama pasti lebih bermakna. :)

 jumpa cuti sekolah nanti ye, exam straight minggu ini. doakan kejayaan saya. :)

No comments: