Saturday, May 12, 2012

exam

..salam..

cerita pasal En. Peperiksaan sekejap. ohh, saya takutkan dia.  tapi saya selalu abaikan kehadiran dia yang selalu datang time akhir semester. tak patut betul. dia sangat suka kalau saya belajar dengan baik sebab dia nak bagi hadiah kejayaan. baik kan dia. okey okey saya nak belajar lahh. :)

cukup. anyway, sesi peperiksaan bagi para guru pelatih IPG akan bermula pada minggu hadapan. selama dua minggu ye. sedar diri semua,  kita kena mentelaah ilmu dengan sebaiknya sekarang. dengan itu, saya ucapkan kepada semua,


SELAMAT MAJU JAYA!
moga dipermudahkan segalanya insyaAllah :)

4 comments:

Anonymous said...

SELAMAT MAJU JAYA!
moga dipermudahkan segalanya insyaAllah :)

.: hazreeni hasshim :. said...

thanx anonymous! aminn~ :)

Anonymous said...

reeniiiiiiiiiii

.: hazreeni hasshim :. said...

anonymousssss :)

xtahu nama. huhu.