Saturday, July 2, 2011

1 Malaysia

..salam..

Larian 1 Malaysia telah diadakan di seluruh Malaysia pada hari ini. warga IPG Kota Bharu juga turut lari bersungguh-sungguh walaupun hanya sekadar mengelilingi maktab. Good Job! :)

saya tak suka akan sukan tetapi pelik, rasa kecewa sebab tak dapat turut serta kali ini. hmm. atas sebab kurang sihat, saya tak boleh berlari, main bola sepak/tampar hari ini. okey tipu. saya tak pandai pun main segala permainan bola. :P

saya dapat rasakan kemeriahan bila sorakan warga IPG Kota Bharu di padang nun jauh di sana dapat didengar dari bilik kecil ini. dan saya dapat bayangkan ada juga yang berkelah dengan air dan jajan di kawasan maktab sambil bergosip. jeles!

tapi geram bila ada menganjurkan perlawanan sendiri di asrama blok E ini. perlawanan badminton itu kecoh bukan disebabkan penyokong tetapi pemain. apakah? puteri puteri sekalian, main badminton guna tangan ke guna mulut? =.='

okey cukup untuk sesi membebel. apapun yang penting sekarang, saya harap sangat kesihatan saya berada di tahap yang memuaskan. aminn~

No comments: