Monday, June 25, 2012

The Red Devils

..salam..

saya yakin para peminat bola tahu apa itu The Red Devils. kalau tak tahu memang tak payah tengok bola langsung lah kan. chewahh, padahal diri sendiri baru nak berkenalan. straight to the point ye..

kini, saya mula sibuk meng-googling segala benda tentang Park Ji Sung. selepas kemunculan pemain MU ini semasa Running Man, hati terdetik. he's so adorable! memang dia tak sekacak Cristiano Ronaldo mahupun Robin van Persie, tetapi tertarik bila ada unsur kecindan, humble dan semestinya kerana kelihatan hebat. ingat senang ke nak jadi anak buah Alex Ferguson. hoho. saya tidak arif dengan skills dan peraturan permainan bola sepak ini. yang saya tahu, hanya mahukan kemenangan pasukan pilihan. dan melihat kemunculan  Rooney J.S.Park. :)


selalunya kami menonton perlawanan tenis bersama bak, kerana pemain Federer dan Nadal yang cukup diminati. lepas ini mungkin mula bersemangat stay up bersama adik kesayangan pula, untuk menonton perlawanan bola. erk, hanya jika ada pasukan MU. hehe. :p


p/s:
1. Alhamdulillah, syukur tidak terhingga. berkenaan peperiksaan, saya gembira. perjuangan akan diteruskan dengan sehabis baik. untuk rakan yang lain, jangan give up! saya yakin kalian boleh. :)

2. sedekahkan al-Fatihah untuk adik kepada rakan saya yang baru meninggal dunia tengahari tadi. moga ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman. be strong Kina! sesama doakan yang baik. :)

3. Alhamdulillah sekali lagi di atas kemenangan Dr. Muhammad Mursi sebagai Presiden Mesir yang sah. semoga ia pencetus semangat agar kemenangan sentiasa berpihak kepada Islam.

6 comments:

Anonymous said...

boo m.u... haha..

.: hazreeni hasshim :. said...

hehh. mu legend okey.. boo pasukan pilihan anonymous. :p

Anonymous said...

legend? liverpool lagi legend ok.. haha.

.: hazreeni hasshim :. said...

ohh plis lah tgk ranking. hehe. ok xnk cri pasal. all the best liverpool. :)

Anonymous said...

ranking? ape itu ranking? ranking tak penting.. (copy paste ayat FAM).. haha..
btw, liverpool dpt gak julang piala.. m.u?? kempunan.. :p

.: hazreeni hasshim :. said...

amboii, ranking tu bukti kehebatan.. mu dah bnyak menang sana sini. bg peluang kt lain lk. hoho. :D

[actually x mampu nk lawan org pro pasal bola. reeni bru kenal. okey anonymous menang. =.=']