Monday, October 10, 2011

keluarga ku sayang

..salam..

jom jom! jom tengok gambar gambar di bawah. sudah lama tidak berkongsi kegembiraan bersama cik Diari saya.

memori indah ini dirakam bersama di 'sempadan kerteh kuantan'. time ipg sibuk membuat karnival. oops, kantoii ponteng. kalian jangan tiru sikap ini tau.


dia sengaja nak tunjuk di mana kami berada. huhu.

sedap yang amat! tapi.. maafkan saya kerana membazir.

jambatan tergantung. saya takut gayat. konon. :P

rindu nak mandi kolam macam zaman kanak kanak ribena dulu. =.=

sepatutnya 'orang-orang' terpacak di sawah kan? :P

terima kasih Awana Kijal. kami berpuas hati! :)

nasib baik buaian tu tak rabak dek gergasi yang mengaku muda ni. isy3.

mereka cinta hati saya! :D

bersama gergasi ke 2 yang sedikit muda. :P

bersantai di pagi hari. :)

like mother like daughter. eh, tetibe je kan. :P

hanya pemain professional boleh bermain chess set yang besar ini. :P

siapa pemenang? sah sah la saya. ahah. :)


walaupun hanya dalam masa yang singkat tetapi ia bermakna! thanx bak sebab menyelia anak didik sewaktu saya mendapat cuti tanpa kebenaran. hehe.
ini hadiah dari hazreeni untuk keluarga tercinta: mmuuaahh!


saya nak kongsi foto kegembiraan sewaktu bersama teman tersayang pula nanti. tungguu. :D

No comments: