Saturday, April 16, 2011

GEMBIRA yang amat

..SALAM..

mmuah! rindu saya kepada blog akhirnya terubat hari ini. :)
(sambil sapu habuk di blog dengan duster. fuhh fuhh)

gambar yang banyak di bawah tu actually keluaran bulan lepas tapi tak sempat nak update sebab banyak sangat hal. adeh. apapun, oleh kerana hari ini ada peluang, ayuh meninjau!

~SEMINGGU YANG BERMAKNA~

5 hari ber'praktikal' di dungun. 3 hari ber'home stay' di bangi.

terima kasih kalian!
nampak tak meja kerusi di belakang tu? itulah tempat saya belajar dulu.
heaven! lain kali turn reeni belanja ye.
kaum Adam tukang kemas, kaum Hawa tukang makan. yeahh.
selamat menjamu selera semua. :)
kalian, 'bela tudung' sekarang. masa untuk berlensa! wee.
ini lah yang dinamakan kegembiraan! :)
cik 'obesbon' cinta hati saya! mmuah (teringat gambar kita di board kamu. hee)
saya di pinang oleh mereka yang menakutkan. konon. :P
rona kelabu. kami sedondon.
ain meswan kesayangan saya. :)
gaya macam motivator je kan? bagi ucapan je pun. hee.
sesi makan 'jajan' beramai-ramai.
saya suka hut's platter.
hikayat merong mahawangsa terbaik! :)
teha tak ada mood nak bergambar. ini sahaja yang dia mampu berikan.
kami? di mana ada camera, di situ ada kami. hee.
oops, candid. neway, kami semua tampak menawan dengan dslr kamu. thanx hud!

***

itu tangrams!
dapat hasilkan dengan jayanya. tahniah!
thanx sebab cakap cikgu reeni baik. :P
speaking sebentar. ABM: 'flash cards'
baiklah, hari ini kita akan belajar tentang 'ruang dan bentuk'
murid yang baik dan pandai. good girl. good boy. :)
makan secret recipe with jieja. yummy! :)
menyanyi dengan sepenuh hati bersama sue. lalala~ :)
suhada, hazreeni, azizah

***
sumpah, inilah percutian yang paling membahagiakan!
moga kebahagiaan sentiasa bersama saya. aminn.
hingga bertemu lagi sayang-sayangku!

No comments: